Ostravská 124/18, 74801 Hlučín
T: (+420) 733 712 991
E: vedouci.kd@sak-hlucin.cz
Nabízí své prostory, včetně zajištění služeb s tím souvisejících, pro kulturní akce, prezentace, školení, krátkodobý prodej, výstavy, slavnostní zasedání, konference apod. Po dohodě s KD, lze zajistit rovněž nabídku občerstvení.
Informace ohledně pronájmu v KD na tel. č. +420 733 712 991
Ceník krátkodobého pronájmu prostor KD Hlučín | |||
prostory | cena za 1 hod. | cena za 1 měsíc | jednorázová cena |
Kulturní dům - celý | 1 500 Kč | ||
Velký sál vč. pódia a šaten | 1 000 Kč | ||
Kavárna | 200 Kč | ||
Salónek - vedle kavárny | 200 Kč | ||
Malý sál | 200 Kč | ||
Učebna | 200 Kč | ||
Foyer (vstupní hala) výstava obrazů a děl | 500 Kč | ||
Bar, výčep, lednička | 400 Kč | ||
Služby | |||
Zvukař | 400 Kč | ||
Zaměstnanec - obsluha, technik, atd. | 250 Kč | ||
Výzdoba sálu | 1 000 Kč | ||
Ceník pronájmu vybavení | |||
popis | cena pronájmu ks/den | cena pronájmu sada/den | |
Ubrusy | 20 Kč | ||
Nádobí | 300 Kč | ||
Projektor | 500 Kč | ||
Reprobedna | 250 Kč | ||
Mikrofon | 200 Kč |
- Individuální cena může být poskytnuta žadateli po předložení písemné žádosti řediteli organizace Sport a kultura, příspěvková organizace a schválení Radou města Hlučína. Součástí žádosti je také písemné zdůvodnění. Individuální cenu je vždy třeba řešit včas, minimálně však 3 týdny před konáním akce, s ohledem na dobu jejího projednání Radou města Hlučína. O individuální cenu lze žádat také na delší období pro více akcí (např. periodicky se opakující tréninky). Maximální výše individuální ceny je pro 30 dnů nebo 720 hodin za kalendářní rok. Tato možnost je především pro spolky a vzělávací aktivity vyvíjející neziskovou činnost (tj. živnostensky nepodnikající a neuskutečňující jinou hospodářskou činnost.
- Ztráty a škody na majetku nájemce odstraní do pěti kalendářních dnů od ukončení akce nebo uhradí náklady na jejich odstranění v plné výši. Při poškození nebo ztrátě pronajatého vybavení uhradí tyto škody dle výše pořizovací hodnoty dané věci.
- Storno poplatek ve výši 50% ceny z celkového nájmu si pronajímatel účtuje při neuskutečnění nájmu z důvodu překážek na straně nájemce, pokud tato skutečnost nebude ohlášena pronajímateli nejpozději 7 dní před nahlášenou akcí. Při zrušení akce v době kratší než 24 hodin bude účtován poplatek ve výši 100%.
- Budova kulturního domu (dále jen KD) je v majetku města Hlučín a je provozována příspěvkovou organizací Sport a kultura Hlučín, p. o. pro oblast kulturního, společenského, výchovně- vzdělávacího života a rozvoje kulturních aktivit a činností ve městě Hlučín.
- Budova je také využívána pro komerční činnost. Pronájmy jsou na základě nájemní smlouvy (pořádání plesů, tanečních zábav, divadelních představení, konání zastupitelstev města, výstav místních organizací, spolků, pořádání firemních večírků, školení, akcí pro školy, akcí pro seniory, charitativních akcí a jiných).
- V budově KD je k pronájmu velký sál, malý sál, kavárna a salonky, učebna, vstupní prostory pro výstavy obrazů a k tomu potřebné zázemí. Budova je vybavena výtahem pro bezbariérový přístup.
- Upozorňujeme zájemce o nájem prostor, že v budově KD může probíhat současně více akcí (např. přednáška v salónku a oslava v malém sále).
- Za porušení zákazu kouření pokuta 1000,- Kč.
- Na akci od 200 osob je nutnost zajistit min. 2 požární hlídky (osoby provádějící požární hlídku musí být řádně proškoleni pro tuto činnost v KD Hlučín).
- Minimální doba pronájmu prostor je jedna hodina. V ceně pronájmu je pronajímaný prostor, jedna hodina přípravy a jedna hodina úklidu prostor, energie a další dle sjednané smlouvy.
- V případě neuzavření závazné smlouvy o krátkodobém pronájmu jeden měsíc před dnem uskutečnění akce je termín pronájmu zrušen a uvolněn pro další zájemce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Cena bude uhrazena nejpozději den před zahájením akce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Platba bude provedena v hotovosti u provozovatele nebo bezhotovostním převodem na účet provozovatele dle předchozí domluvy a připsáním celkové částky nejpozději den před konáním akce.
- Platný ceník pronájmu je pro kalendářní rok odsouhlasen Radou Města a uveřejněn na stránkách organizace – www.sak-hlucin.cz
- Dlouhodobé pronájmy nad 720 hodin ročně, budou řešeny na základě podané písemné žádosti a dle rozhodnutím Rady města Hlučína
Velký sál (kapacita dle uspořádání) | |
stolové uspořádání | 200 míst |
divadelní uspořádání | 354 míst |
plesové uspořádání | 87 míst |
Kavárna: | |
stolové i plesové uspořádání | 87 míst |
Salónek I v přízemí: | |
stolové uspořádání | 40 míst |
Salónek II: | |
stolové uspořádání | 24 míst |
Salónek III: | |
stolové uspořádání | 24 míst |
Učebna: | |
stolové uspořádání | 18 míst |
Suterén: | |
Prostor vhodný pouze ke krátkodobému prodeji zboží, snadný návoz zboží z bočního vchodu, stoly na rozmístění prodejního zboží po celém prostoru | |
Služby: | |
Ozvučení, osvětlení, služba, požární hlídky, projekce vč. velkoplošné plátna, šatna, pokladna | |
Variabilní uspořádání sálu na několik způsobů, stolové nebo klasicky divadelní pronájem salónků |