Advent v Hlučíně

Advent v Hlučíně

Zjistit více
Mikulášské řádění

Mikulášské řádění

Zjistit více
Adventní benefiční koncert Magdalény Kovářové

Adventní benefiční koncert Magdalény Kovářové

Zjistit více
Karneval s Hopsalínem

Karneval s Hopsalínem

Zjistit více
NOVOROČNÍ KONCERT Daniela Hůlky s pianistou

NOVOROČNÍ KONCERT Daniela Hůlky s pianistou

Zjistit více

Kulturní dům

Kulturní dům

Ostravská 124/18, 74801 Hlučín
T: (+420) 733 712 991
E: vedouci.kd@sak-hlucin.cz 

Nabízí své prostory, včetně zajištění služeb s tím souvisejících, pro kulturní akce, prezentace, školení, krátkodobý prodej, výstavy, slavnostní zasedání, konference apod. Po dohodě s KD, lze zajistit rovněž nabídku občerstvení.                                                          

Informace ohledně pronájmu v KD na tel. č. +420 733 712 991

Ceník krátkodobého pronájmu prostor KD Hlučín

prostory
cena za 1 hod.
cena za 1 měsíc
   jednorázová cena
Kulturní dům - celý
1 500 Kč


Velký sál vč. pódia a šaten
1 000 Kč


Kavárna
200 Kč


Salónek - vedle kavárny
200 Kč


Malý sál
200 Kč


Učebna
200 Kč


Foyer (vstupní hala) výstava obrazů a děl

500 Kč

Bar, výčep, lednička
400 Kč


Služby

Zvukař
400 Kč


Zaměstnanec - obsluha, technik, atd.
250 Kč


Výzdoba sálu


1 000 Kč

Ceník pronájmu vybavení

popis
   cena pronájmu ks/den
cena pronájmu sada/den
Ubrusy
20 Kč

Nádobí

300 Kč
Projektor
500 Kč

Reprobedna
250 Kč

Mikrofon
200 Kč
  • Individuální cena může být poskytnuta žadateli po předložení písemné žádosti řediteli organizace Sport a kultura, příspěvková organizace a schválení Radou města Hlučína. Součástí žádosti je také písemné zdůvodnění. Individuální cenu je vždy třeba řešit včas, minimálně však 3 týdny před konáním akce, s ohledem na dobu jejího projednání Radou města Hlučína.  O individuální cenu lze žádat také na delší období pro více akcí (např. periodicky se opakující tréninky). Maximální výše individuální ceny je pro 30 dnů nebo 720 hodin za kalendářní rok. Tato možnost je především pro spolky a vzělávací aktivity vyvíjející neziskovou činnost (tj. živnostensky nepodnikající a neuskutečňující jinou hospodářskou činnost.
  • Ztráty a škody na majetku nájemce odstraní do pěti kalendářních dnů od ukončení akce nebo uhradí náklady na jejich odstranění v plné výši. Při poškození nebo ztrátě pronajatého vybavení uhradí tyto škody dle výše pořizovací hodnoty dané věci. 
  • Storno poplatek ve výši 50% ceny z celkového nájmu si pronajímatel účtuje při neuskutečnění nájmu z důvodu překážek na straně nájemce, pokud tato skutečnost nebude ohlášena pronajímateli nejpozději 7 dní před nahlášenou akcí. Při zrušení akce v době kratší než 24 hodin bude účtován poplatek ve výši 100%. 
  • Budova kulturního domu (dále jen KD) je v majetku města Hlučín a je provozována příspěvkovou organizací Sport a kultura Hlučín, p. o. pro oblast kulturního, společenského, výchovně- vzdělávacího života a rozvoje kulturních aktivit a činností ve městě Hlučín.
  • Budova je také využívána pro komerční činnost. Pronájmy jsou na základě nájemní smlouvy (pořádání plesů, tanečních zábav, divadelních představení, konání zastupitelstev města, výstav místních organizací, spolků, pořádání firemních večírků, školení, akcí pro školy, akcí pro seniory, charitativních akcí a jiných).
  • V budově KD je k pronájmu velký sál, malý sál, kavárna a salonky, učebna, vstupní prostory pro výstavy obrazů a k tomu potřebné zázemí. Budova je vybavena výtahem pro bezbariérový přístup.
  • Upozorňujeme zájemce o nájem prostor, že v budově KD může probíhat současně více akcí (např. přednáška v salónku a oslava v malém sále).
  • Za porušení zákazu kouření pokuta 1000,- Kč.
  • Na akci od 200 osob je nutnost zajistit min. 2 požární hlídky (osoby provádějící požární hlídku musí být řádně proškoleni pro tuto činnost v KD Hlučín).
  • Minimální doba pronájmu prostor je jedna hodina. V ceně pronájmu je pronajímaný prostor, jedna hodina přípravy a jedna hodina úklidu prostor, energie a další dle sjednané smlouvy.
  • V případě neuzavření závazné smlouvy o krátkodobém pronájmu jeden měsíc před dnem uskutečnění akce je termín pronájmu zrušen a uvolněn pro další zájemce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Cena bude uhrazena nejpozději den před zahájením akce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Platba bude provedena v hotovosti u provozovatele nebo bezhotovostním převodem na účet provozovatele dle předchozí domluvy a připsáním celkové částky nejpozději den před konáním akce.
  • Platný ceník pronájmu je pro kalendářní rok odsouhlasen Radou Města a uveřejněn na stránkách organizace – www.sak-hlucin.cz
  • Dlouhodobé pronájmy nad 720 hodin ročně, budou řešeny na základě podané písemné žádosti a  dle rozhodnutím Rady města Hlučína  
Velký sál (kapacita dle uspořádání)
stolové uspořádání
200 míst
divadelní uspořádání
354 míst
plesové uspořádání
87 míst
Kavárna:
stolové i plesové uspořádání
87 míst
Salónek I v přízemí:
stolové uspořádání
40 míst
Salónek II:
stolové uspořádání
24 míst
Salónek III:
stolové uspořádání
24 míst
Učebna:
stolové uspořádání
18 míst
Suterén:
Prostor vhodný pouze ke krátkodobému prodeji zboží, snadný návoz zboží
z bočního vchodu, stoly na rozmístění prodejního zboží po celém prostoru

Služby:
Ozvučení, osvětlení, služba, požární hlídky, projekce vč. velkoplošné plátna,
šatna, pokladna


Variabilní uspořádání sálu na několik způsobů, stolové nebo klasicky divadelní pronájem salónků

Velký sál

Kavárna

Vstupní chodba

SALÓNEK I V PŘÍZEMÍ FOTOGRAFIE:

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů