Ostravská 124/18, 74801 Hlučín
T: (+420) 733 712 991
E: vedouci.kd@sak-hlucin.cz
Nabízí své prostory, včetně zajištění služeb s tím souvisejících, pro kulturní akce, prezentace, školení, krátkodobý prodej, výstavy, slavnostní zasedání, konference apod. Po dohodě s KD, lze zajistit rovněž nabídku občerstvení.
Informace ohledně pronájmu v KD na tel. č. +420 733 712 991
- Budova kulturního domu (dále jen KD) je v majetku města Hlučín a je provozována příspěvkovou organizací Sport a kultura Hlučín, p. o. pro oblast kulturního, společenského, výchovně- vzdělávacího života a rozvoje kulturních aktivit a činností ve městě Hlučín.
- Budova je také využívána pro komerční činnost. Pronájmy jsou na základě nájemní smlouvy (pořádání plesů, tanečních zábav, divadelních představení, konání zastupitelstev města, výstav místních organizací, spolků, pořádání firemních večírků, školení, akcí pro školy, akcí pro seniory, charitativních akcí a jiných).
- V budově KD je k pronájmu velký sál, malý sál, kavárna a salonky, učebna, vstupní prostory pro výstavy obrazů a k tomu potřebné zázemí. Budova je vybavena výtahem pro bezbariérový přístup.
- Upozorňujeme zájemce o nájem prostor, že v budově KD může probíhat současně více akcí (např. přednáška v salónku a oslava v malém sále).
- Za porušení zákazu kouření pokuta 1 000 Kč.
- Na akci od 200 osob je nutnost zajistit min. 2 požární hlídky (osoby provádějící požární hlídku musí být řádně proškoleni pro tuto činnost v KD Hlučín).
- Minimální doba pronájmu prostor je jedna hodina. V ceně pronájmu je pronajímaný prostor, jedna hodina přípravy a jedna hodina úklidu prostor, energie a další dle sjednané smlouvy.
- V případě neuzavření závazné smlouvy o krátkodobém pronájmu jeden měsíc před dnem uskutečnění akce je termín pronájmu zrušen a uvolněn pro další zájemce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Cena bude uhrazena nejpozději den před zahájením akce, pokud není s provozovatelem dohodnuto jinak. Platba bude provedena v hotovosti u provozovatele nebo bezhotovostním převodem na účet provozovatele dle předchozí domluvy a připsáním celkové částky nejpozději den před konáním akce.
- Platný ceník pronájmu je pro kalendářní rok odsouhlasen Radou Města a uveřejněn na stránkách organizace – www.sak-hlucin.cz
- Dlouhodobé pronájmy nad 720 hodin ročně, budou řešeny na základě podané písemné žádosti a dle rozhodnutím Rady města Hlučína
Velký sál (kapacita dle uspořádání) | |
stolové uspořádání | 200 míst |
divadelní uspořádání | 354 míst |
plesové uspořádání | 87 míst |
Kavárna: | |
stolové i plesové uspořádání | 87 míst |
Salónek I v přízemí: | |
stolové uspořádání | 40 míst |
Salónek II: | |
stolové uspořádání | 24 míst |
Salónek III: | |
stolové uspořádání | 24 míst |
Učebna: | |
stolové uspořádání | 18 míst |
Suterén: | |
Prostor vhodný pouze ke krátkodobému prodeji zboží, snadný návoz zboží z bočního vchodu, stoly na rozmístění prodejního zboží po celém prostoru | |
Služby: | |
Ozvučení, osvětlení, služba, požární hlídky, projekce vč. velkoplošné plátna, šatna, pokladna | |
Variabilní uspořádání sálu na několik způsobů, stolové nebo klasicky divadelní pronájem salónků |