VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A PROVOZNÍ ŘÁD
ČLÁNEK I. – ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen ,,VOP“) je úprava vzájemných práv a povinností mezi společností Sport a kultura Hlučín, příspěvková organizace, se sídlem Celní 1731/12a, IČ: 00418013 (dále jen ,,Příspěvková organizace“) a osobami (dále jen ,,Klient“) využívajícími služeb a krátkodobých nájmů (dále jen „Služby a krátkodobý nájem“) provozovaného Příspěvkovou organizací.
2. Klienti Příspěvkové organizace jsou ve stanoveném rozsahu oprávnění využívat jednotlivých zařízení a služeb Příspěvkové organizace.
3. Službami poskytovanými Příspěvkovou organizací se rozumí poskytování prostorů a zařízení pro saunový svět, solária a dále poskytování nejrůznějších dalších placených služeb a krátkodobých nájmů prostor. Tento výčet Služeb není úplný a záleží zcela na Příspěvkové organizaci.
4. Tyto VOP jsou závazné pro veškeré osoby, které využily, či mají v úmyslu využít Služeb a krátkodobých nájmů Příspěvkové organizace (Klienty).
5. Provozní doba Příspěvkové organizace je zveřejněna na webových stránkách https://www.sak-hlucin.cz/. Vstup je Klientovi umožněn v provozní době a po zaplacení ceny vyžádaných Služeb a krátkodobých nájmů. Personál Příspěvkové organizace má právo neumožnit vstup při naplnění kapacity nebo osobám, kterým podle návštěvního řádu není povolen vstup nebo které jsou vyloučeny z provozu.
6. Provozovatelem rezervačního systému je společnost Reservatic s.r.o. Provozovatelem služeb, zarezervovaných prostřednictvím služby třetí strany - systémem Reservatic, je společnost Sport a kultura Hlučín příspěvková organizace.
ČLÁNEK II. - CENY SLUŽEB
1. Klient se zavazuje uhradit Příspěvkové organizaci za poskytnutí vyžádaných Služeb odměnu.
2. Ceny jednotlivých Služeb a krátkodobých nájmů poskytovaných Příspěvkovou organizací jsou uvedeny v ceníku, který je zveřejněn na webových stránkách https://www.sak-hlucin.cz/ (dále jen „Ceník“).
ČLÁNEK III. - ODPOVĚDNOST A POVINNOSTI PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE A KLIENTA
1. Příspěvková organizace odpovídá za škodu na majetku či zdraví Klientů v případě, že škoda vznikla zaviněným porušením povinností Příspěvkové organizace, či jejich zaměstnanců a je přímým, prokazatelným a jednoznačným důsledkem takového porušení.
2. Klient odpovídá Příspěvkové organizaci za škodu, kterou způsobí Příspěvkové organizaci porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících z těchto VOP či návštěvního řádu a je tuto škodu povinen Příspěvkové organizaci bez zbytečného odkladu nahradit. Každá škoda na majetku či újma na zdraví bude Příspěvkovou organizací řádně vyšetřena, zaprotokolována a vyčíslena. Dále bude
v případě potřeby přivolána Městská policie či Policie ČR, a příp. záchranná služba.
3. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) Klientů jsou určeny výhradně šatní skříňky. Klient je odpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skříňky. Nebude-li skříňka uzamčena, neodpovídá Příspěvková organizace za škodu ve věcech v ní odložených.
4. Peníze a další cennosti v hodnotě nad 5.000 Kč nesmí být ponechány v šatních skříňkách a musí být uloženy na recepci. Příspěvková organizace neodpovídá za peníze nebo další cennosti, které nebudou uloženy na recepci.
5. Klient je povinen se při využívání Služeb a krátkodobých nájmů řídit pokyny Příspěvkové organizace a zaměstnanců Příspěvkové organizace, či jiných osob poskytujících služby klientům jménem Příspěvkové organizace. V případě, že Klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání Služeb a krátkodobých nájmů nebo takové pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Příspěvkové organizaci či jejím zástupcům (zaměstnancům) a ihned ukončit využívání Služeb a krátkodobých nájmů či ostatní aktivity. Příspěvková organizace není odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou Klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Příspěvkové organizace či zaměstnanců Příspěvkové organizace. Příspěvková organizace není dále odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, či přeceněním jeho fyzické kondice.
6. Klient je povinen se v prostorech Příspěvková organizace chovat ukázněně a vyvarovat se jednání ohrožující jeho bezpečnost i bezpečnost třetích osob. Klient bere na vědomí, že využívá Služby a krátkodobý nájem výlučně na vlastní nebezpečí a že Příspěvková organizace nenese odpovědnost za škody, poranění a úrazy, které si způsobí vlastním jednáním, nedodržováním návštěvního řádu či neuposlechnutím pokynů zaměstnanců Příspěvkové organizace, ani za úrazy způsobené jinými osobami. Příspěvková organizace všem Klientům před využitím Služeb a krátkodobých nájmů doporučuje zvážit jejich vhodnost s ohledem na jejich zdravotní stav, příp. tuto aktivitu konzultovat s lékařem.
ČLÁNEK IV. - REKLAMACE
1. Reklamaci Služeb poskytnutých Příspěvkovou organizací je Klient povinen uplatnit u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky poskytnutí Služby, příp. u vedoucích zaměstnanců Příspěvkové organizace. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků Služeb. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
ČLÁNEK V. - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Příspěvková organizace je oprávněna kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb. Příspěvková organizace si vyhrazuje právo na přerušení provozu Služeb a krátkodobých nájmů nebo jakoukoli úpravu provozní doby v odůvodněných případech, zejména pro nezbytné úpravy a opravy, které se neslučují se zachováním běžného provozu a též v případě události vyšší moci.
2. Příspěvková organizace je oprávněna kdykoliv jednostranně změnit návštěvní řád nebo Ceník služeb.
3. Není-li Příspěvková organizace při veškerém svém úsilí schopna dostát sjednaným podmínkám poskytování Služeb a krátkodobých nájmů v důsledku zásahu vyšší moci (přičemž vyšší mocí se rozumí zejména stávka, výluka, poškození Wellness a jeho prostor, zařízení následkem živelných pohrom, vývozní a dovozní omezení, exploze, epidemie, nedostatek materiálu zapříčiněný z výše uvedených důvodů) není Klient oprávněn uplatňovat vůči Příspěvkové organizaci nároky na náhradu škody či jiné ekvivalentní nároky.
4. Příspěvková organizace je oprávněna kdykoli jednostranně změnit tyto VOP. Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách Příspěvkové organizace https://www.sak-hlucin.cz/.
5. Případná neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP se netýká platnosti a účinnosti ostatních ustanovení.
6. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva na povinnosti smluvních stran řídí přiměřeně právním řádem České republiky.
7. K mimosoudnímu řešení sporů z těchto Obchodních podmínek je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15,120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
8. Ostatní:
- Návštěvník Příspěvkové organizace je povinen se seznámit s provozním řádem (včetně následných aktualizací a úprav) ještě před vstupem a chovat se v souladu s ním a řídit se pokyny obsluhy.
- Provozovatel nenese odpovědnost za aktuální zdravotní stav návštěvníka.
- K převlékání a odložení oblečení slouží výhradně šatna. Odkládání oblečení a jiných věcí není mimo prostor šatny doporučeno.
- Návštěvník je povinen vyklidit při odchodu šatní skříňku a zanechat ji odemčenou. Skříňky uzamčené po ukončení otevírací doby budou vyklizeny provozovatelem bez náhrady škody.
- Provozovatel neodpovídá za škodu na vnesených věcech do prostor centra.
- Při pohybu v prostorách Příspěvkové organizace je návštěvník povinen dbát na svoji bezpečnost i bezpečnost ostatních návštěvníků.
- Pro potřeby první pomoci je v prostorách recepce umístěna vybavená lékárnička.
- Všichni návštěvníci jsou povinni chovat se v prostorách Příspěvkové organizace tak, aby nedošlo
k poškození nebo k značnému znečištění prostor. - Návštěvníci jsou odpovědní za dodržování pořádku a čistoty v celém prostoru Příspěvkové organizace, za ochranu majetku a za škody vzniklé porušením provozního řádu.
- Veškeré zjištěné závady a havárie jsou povinni neprodleně hlásit provozovateli, správci nebo obsluze.
- Návštěvník přítomný v prostorách Příspěvkové organizace neruší ostatní, je slušný a ohleduplný vůči všem přítomným.